3 książki dla marketera #1

3 książki dla marketera #1

Propozycje 3 książek, dzięki którym uporządkujesz wiedzę o marketingu

WWW.FLASHYBRANDS.PL

Po co je czytać?

Książki podane w zestawieniu pozwolą każdemu usystematyzować i wzbogacić posiada wiedzą. Opisywane w nich zagadnienia poparte są przykładami. Pozycje zawierają również bardzo obszerną literaturę przedmiotu, wiec mogą być wskazówką gdzie pozyskać dogłębną wiedzę na temat konkretnego zagadnienia.

Mirko Dussel

"Marketing w praktyce"

Jedno z lepszych kompendium wiedzy z zakresu marketingu. Publikacja szczególnie polecana dla osób praktykujących i zaczynających przygodę z marketingiem strategicznym.

Książka napisana jest z myślą o pomocy w codziennej pracy. Opisuje problematykę występującą w każdym przedsiębiorstwie i zagłębia się w każdym z poszczególnych tematów.

PHILIP KOTLEr, Kevin Keller

"Marketing"

Jeśli dla wielu przedsiębiorców marketing staje się religią, to ich biblią zapewne jest książka autorstwa Philipa Kotlera i Kevin Lane Kellera Marketing”.

Publikacja jest nowym, zaktualizowanym wydaniem. Uzupełniona o współczesny przepływ informacji i obieg treści w internecie stanowi fundamentalną pozycję dla każdego marketera i lidera biznesu.

Agnieszka Dejnaka

"Strategia reklamy marki, produktów i usług"

Dla marketerów chcących skupić się na kampaniach reklamowych książka Agnieszki Dejnackiej jest podstawową pozycją. Publikacja szczegółowo opisuje zagadnienia promowania produktów, usług i samej marki. Wzbogacona o liczne przykłady ze zdjęciami pozwala na szybką naukę i zamianę teorii w praktyczne działania.

Miłej lektury

Zestawienie dedykujemy każdemu, kto tak jak my jest głodny wiedzy. Zapewniamy, że przy powyższych publikacjach czytacie się do syta :)

Usługi

  • Projekty logo
  • Księgi znaków
  • Materiały drukowane
  • Plakaty
  • Identyfikacja wizerunkowa​
  • Foldery i katalogi
  • Strony internetowe​
  • Ilustracje
  • ATL / BTL
  • Wsparcie e-commerce​
  • Piktogramy
  • Infografiki​

Flashybrands Sp Zo.o.

Spółka jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st.Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000709360, NIP: 8381857976, REGON: 368997330Wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 PLN