Design

Kolor roku 2018

Panteone Colour Institute przedstawił kolor 2018 roku. Czy będzie współgrał z każdą kreacją graficzną i brandem?

Ultra Violet

Utartą w świecie designu tradycją jest ogłoszenie przez Panteone Colour Institute koloru roku. Decyzja następuje po wnikliwych analizach ekspertów, którzy badają trendy w obszarze projektów graficznych, filmów, fotografii, mody, sztuki, rozrywki, architektury wnętrz. W tym roku wyróżniony został kolor Panteone 18-3838, nazwany Ultra Violet.

Instytut określił Ultra Violet jako indywidualny, prowokacyjny i twórczy, który jest odzwierciedleniem indywidualności.

Sama Laurie Pressman (wiceprezes Pantone Colour Institute) oznajmiła, że tegoroczny wybór wykracza poza określenie coraz bardziej popularnego koloru i pokazuje, co jest tak naprawdę potrzebne w dzisiejszym świecie projektowym i kulturowym. Wybór koloru potwierdza popularyzacje nowego ważnego trendu w grafice, jakim są eksperymenty kolorystyczne.

Uważamy, że stosowanie koloru Ultra Violet okaże się oryginalnym rozwiązaniem i pozwali markom wyróżnić content na tle rynków i działających w nich konkurencji.

Należy pamiętać, że wielu przypadkach zastosowanie Ultra Violet może okazać się zbyt kontrowersyjne i odbiegać od założeń systemu identyfikacji wizerunkowej firmy. Intensywność i ekspresja koloru wymaga wyrachowania i umiaru w jego stosowaniu.

Usługi

  • Projekty logo
  • Księgi znaków
  • Materiały drukowane
  • Plakaty
  • Identyfikacja wizerunkowa​
  • Foldery i katalogi
  • Strony internetowe​
  • Ilustracje
  • ATL / BTL
  • Wsparcie e-commerce​
  • Piktogramy
  • Infografiki​

Flashybrands Sp Zo.o.

Spółka jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st.Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000709360, NIP: 8381857976, REGON: 368997330Wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 PLN