fbpx

Strony lądowania z najwyższą konwersją

Z nami dokonasz optymalizacja konwersji i podnoszenie skuteczności Twoich kampanii.

Wyniki naszej pracy

Uśrednione efekty naszych działań na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy.

%
średni wzrost zasięgów
%
średni wzrost zaangażowania
%
średni wzrost zapytań
%
średni wzrost zaufania

Co zyskasz

Tworzymy komunikacje, przy której już w pierwszych wysyłkach newsletterów zauważysz wyższą otwieralność maili, 

Wzrost pozyskanych leadów

Twoje wiadomości email będą otwierane przez większy procent użytkowników zerbanych w bazie.

Wzrost sprzedaży

Opracowujemy projekty wiadomości w taki sposób, by ich czytelnicy częściej klikali w linki i przechodzili na strony decelowe.

Wzrost jakości leadów

Po każdej zrealizowanej kampanii wraz z raportem otrzymasz zalecenia do optymalizacji bazy, które również możemy wprowadzić.

toa-heftiba-4xe-yVFJCvw-unsplash-1.jpg
jak działamy

Nasza metoda na spektakularne wyniki

Szanujemy Twój czas i pracę Twojego zespołu. Dlatego dla każdej ze świadczonych usług przygotowaliśmy wzór briefu. Posługiwanie się nim, ułatwi Ci określenie Twoich oczekiwań względem naszej współpracy. 

Proces

Etapy, które doprowadzają nas do wypracowania 

Z każdym klientem ustalamy kluczowe cele dla realizowanych kampanii. Opieramy się na strategii komunikacji marki. W sytuacji, gdy organizacja nie ma jej jeszcze spisanej doradzamy, które cele przyniosą najwyższe wzrosty w krótkim i długim terminie.

Wspólnie nadamy twarz Twoim oczekiwaniom. Opracujemy wytyczne na podstawie, których każdego miesiąca będziemy komunikować się z odbiorcami Twojej marki.

W obsłudze komunikacji e-mail marketingowej wykorzystywane są bazy zawierające dane osobowe. Niezbędne jest więc przygotowanie umowy regulującej współprace i zapewniającą zgodność działań względem przepisów RODO. Tak jak zawsze powtarzamy, profesjonalizm wymaga formalności.

Po zatwierdzeniu harmonogramu nasz dział contentowy przystępuje do przygotowania grafik, zdjęć, gifów, materiałów video. Gotowe kreacje przesyłamy klientom ponownie do weryfikacji. Po ich akcepcie zamieszczamy je w narzędziu do publikowania postów (do którego również udzielamy dostępu naszym klientom).

Każdego miesiąca przygotowujemy raporty. Wykonujemy to nie tylko, by wręczyć klientom kolejny dokument do czytania. Raport służy nam do analizy, jakie działania komunikacyjne w ubiegłych miesiącach okazały się skuteczne i w których obszarach możemy optymalizować wyniki i szybciej zrealizować wyznaczone cele. 

    Baza wiedzy

    Poniżej zebraliśmy przydatne artykuły i materiały na temat komunikacji w mediach społecznościowych.

    Niezbędne narzędzia dla marketingu e-commerce

    Narzędzia i aplikacje, które poprawią efektywność Twojego e-commerce.

    Jakie wskaźniki mierzyć w sklepie internetowym?

    W artykule podpowiadamy jak dobrać dla Twojego sklepu www wskaźniki i jak z nich skutecznie korzystać.​

    Czy w Twojej firmie jest potrzebny sklep internetowy?​

    Sprawdź, czy w Twoim biznesie występują korzyści z poszerzenia sprzedaży o dodatkowy kanał w postaci e-commerce. ​

    Pozostańmy w kontakcie

    Flashybrands Studio Sp.zo.o.

    Marketing Automation

    Google Ads

    Facebook Ads

    Social media

    E-mail marketing

    SMS