Z nami dokonasz optymalizacja konwersji i podnoszenie skuteczności Twoich kampanii.
Uśrednione efekty naszych działań na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy.
Tworzymy komunikacje, przy której już w pierwszych wysyłkach newsletterów zauważysz wyższą otwieralność maili,
Twoje wiadomości email będą otwierane przez większy procent użytkowników zerbanych w bazie.
Opracowujemy projekty wiadomości w taki sposób, by ich czytelnicy częściej klikali w linki i przechodzili na strony decelowe.
Po każdej zrealizowanej kampanii wraz z raportem otrzymasz zalecenia do optymalizacji bazy, które również możemy wprowadzić.
Szanujemy Twój czas i pracę Twojego zespołu. Dlatego dla każdej ze świadczonych usług przygotowaliśmy wzór briefu. Posługiwanie się nim, ułatwi Ci określenie Twoich oczekiwań względem naszej współpracy.
Etapy, które doprowadzają nas do wypracowania
Z każdym klientem ustalamy kluczowe cele dla realizowanych kampanii. Opieramy się na strategii komunikacji marki. W sytuacji, gdy organizacja nie ma jej jeszcze spisanej doradzamy, które cele przyniosą najwyższe wzrosty w krótkim i długim terminie.
Wspólnie nadamy twarz Twoim oczekiwaniom. Opracujemy wytyczne na podstawie, których każdego miesiąca będziemy komunikować się z odbiorcami Twojej marki.
W obsłudze komunikacji e-mail marketingowej wykorzystywane są bazy zawierające dane osobowe. Niezbędne jest więc przygotowanie umowy regulującej współprace i zapewniającą zgodność działań względem przepisów RODO. Tak jak zawsze powtarzamy, profesjonalizm wymaga formalności.
Po zatwierdzeniu harmonogramu nasz dział contentowy przystępuje do przygotowania grafik, zdjęć, gifów, materiałów video. Gotowe kreacje przesyłamy klientom ponownie do weryfikacji. Po ich akcepcie zamieszczamy je w narzędziu do publikowania postów (do którego również udzielamy dostępu naszym klientom).
Każdego miesiąca przygotowujemy raporty. Wykonujemy to nie tylko, by wręczyć klientom kolejny dokument do czytania. Raport służy nam do analizy, jakie działania komunikacyjne w ubiegłych miesiącach okazały się skuteczne i w których obszarach możemy optymalizować wyniki i szybciej zrealizować wyznaczone cele.
Poniżej zebraliśmy przydatne artykuły i materiały na temat komunikacji w mediach społecznościowych.
Narzędzia i aplikacje, które poprawią efektywność Twojego e-commerce.
W artykule podpowiadamy jak dobrać dla Twojego sklepu www wskaźniki i jak z nich skutecznie korzystać.
Sprawdź, czy w Twoim biznesie występują korzyści z poszerzenia sprzedaży o dodatkowy kanał w postaci e-commerce.
Marketing Automation
Google Ads
Facebook Ads
Social media
E-mail marketing
SMS