
Wymiary grafik na Facebook w 2021 roku
Estetyczność postów w mediach społecznościowych wpływa na ocenę nadawcy komunikatu. Przed publikacją zaplanowanych treści warto sprawdzić, czy przygotowane grafiki posiadają właściwe proporcje.
Niniejszy artykuł stanowi zestawienie obowiązujących (aktualizacja: 16 grudnia 2020 r.) wymiarów dla publikowanych grafik. Jest to przydatny schemat dla osób odpowiedzialnych w organizacjach za przygotowanie content marketingu, zarówno na firmowy fanpage oraz dla kampanii reklamowych dystrybuowanych poprzez Menedżer reklam Facebooka.
Dla zwiększenia praktyczności tego wpisu, przygotowałem dodatkowo dla Ciebie plik zawierający gotowe makiety z wymiarami grafik. Szablony zostały przygotowane w plikach .psd (pliki programu Adobe Photoshop) i .ai (pliki programu Adobe Illustrator).
Liczę, że opracowany tekst okaże się przydatny i usprawni Twoją pracę w nadchodzącym 2021 roku.